This site uses cookies. By continuing to use this site you agree to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy, Close

MH Consulting s.r.o.

Společně posouváme hranice medicíny.

 

Jsme česká společnost působící na trhu již od roku 2004.

Naším hlavním zaměřením je organizace a technické zajišťování kongresů, seminářů a vzdělávacích akcí. 

Rodinná firma - garantujeme individuální přístup a jednoho partnera pro komunikaci a řešení Vašich potřeb. Ten zodpovídá za celou agendu pro klienta, čímž eliminujeme anonymitu velkých korporací, kde “levá ruka netuší, co dělá pravá”.

Absolutní transparentnost

  • Staráme se o všechno, na Vás je jen odborný program.
  • Navíc i s programem pomáháme… Maximální ulehčení tvorby odborného programu naším systémem. Bleskově, online, přesunováním myší drag&drop. Už žádný excel, papír a stovky emailů. Spolupráce dle možností 21. století.
  • Software hlídá časové i personální kolize v rámci tvořeného programu, real time export programu do pdf verze a digitálních podob.
  • Real time informace o Vaší akci: statistika všech přihlášených, stav jednání s partnery a vystavovateli, přehled naplnění workshopů a pod. Dostupné informace 24/7 ve Vašem mobilu či počítači.
  • Zajišťujeme F2F akce, hybridní či čistě online.
  • Stránky optimalizované pro mobilní zařízení i desktop.
  • Mezioborová provázanost: naše stránky spravují účty 12 000 odborníků různých specializací a přes 400 sponzorujících firem.  Akce je tak na očích a propagována.
  • Archiv všech akcí od roku 2007 - certifikáty, program ev. nahrané přednášky zůstanou dostupné na našich stránkách neomezeně po skončení akce!
  • Jednoduché zadávání sponzoringu pro účastníky akce - komfort jak pro podporované tak i podporující

 

Pro naše klienty chceme být dlouhodobými partnery, neomezujeme se proto pouze na poskytování standardních služeb, ale vytváříme i řešení šitá přímo na míru našich klientů. Cenu orientujeme na dlouhodobou spolupráci nikoliv na krátkodobý zisk.

V případě Vašeho zájmu či dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem na martin.horna@mhconsulting.cz nebo telefonicky na +420 731 006 620.

Standardně zajišťujeme:

  • ideální lokalitu pro Vaši akci včetně posouzení akceptovatelnosti místa pro členy AIFP a MEDTECH
  • vykrývání potřeb Cashflow konference z vlastních zdrojů do doby uhrazení faktur partnery a vystavovateli akce. (V oboru bývá běžným zvykem 60 denní splatnost sponzorů po ukončení akce bez možnosti úhrady zálohových faktur)
  • online registraci účastníků včetně asistence na telefonické lince
  • kompletní technické vybavení. Dataprojektory, kompletní ozvučení, tlumočnická technika, PC, MAC, hlasovací zařízení a jiné dle dohody. Jedná se o ověřená řešení nejvyšší kvality (značky SHURE, BOSE, Apple, HP, vrcholové řady dataprojektorů).
  • ubytovací kapacity 
  • stravování účastníků (rauty, coffee breaky, obědy a jiné dle dohody)
  • kulturní program společenských večerů
  • oslovení účastníků poštovní korespondencí, emailem, sdělením v impaktovaných periodikách
  • kompletní fakturaci mezi účastníky, dodavateli a partnery akce
  • hlídání plateb dotčených subjektů

 

Dlouhodobou, kvalitní a seriózní spolupráci s Vámi chápeme jako základ našeho společného úspěchu.