This site uses cookies. By continuing to use this site you agree to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy, Close

Martin Horna

Jednatel 

Péče o obchodní partnery a sponzory, smluvní ujednání
Tel: +420 731 006 620 
Email: martin.horna@mhconsulting.cz

 

Marcela Krásná

Péče o registrace, ubytování, sponzoring účastníků
Tel: +420 777 352 706 
Email: marcela.krasna@mhconsulting.cz

 

Karolína Dlouhá

Péče o registrace, ubytování, sponzoring účastníků
Tel: +420 721 760 456 
Email: karolina.dlouha@mhconsulting.cz

 

Lucie Černá

Péče o o obchodní partnery a sponzory
Tel: +420 606 618 973 
 

Jaroslav Zrzavý

Administrátor webových stránek a pomoc s řešením technických problémů 
Tel: +420 601 326 310 
Email: zde

 

Fakturační adresa:

MH Consulting s.r.o.
Narcisová 2850
106 00 Praha 10
IČ: 27132412
DIČ: CZ27132412

Česká republika

Společnost je zapsána u Městského soudu v Praze od 15. 3. 2004 pod značkou: oddíl C, vložka 98701.

 

Poštovní adresa:

MH Consulting s.r.o.
Hyacintová 3208/8
106 00 Praha 10
IČ: 27132412
DIČ: CZ27132412

 

Statutární orgán:

jednatel: Martin Horna
Tel: +420 731 006 620
Email: martin.horna@mhconsulting.cz

 

Ochranná známka:

ÚŘAD PRŮMYSLOVÉHO VLASTNICTVÍ, Číslo spisu/zápisu ÚPV-ČR 438340/285947

 

Bankovní spojení:

UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
nám. Republiky 3a, č.p. 2090, 110 00 Praha 1
Číslo účtu: 502 114 008/2700
SWIFT CODE: BACXCZPP
IBAN: CZ9627000000000502114008

Fakturační adresa:

MH Consulting SK s.r.o.
Kamenárská 17A
821 04 Bratislava
IČO: 47 171 243
DIČ: 20 23 774 258
IČ DPH: SK2023774258

Spoločnosť je zapísaná u Obchodného registra Okresného súdu Bratislava I od 18. 5. 2013 pod značkou: oddiel Sro, vložka 89283/B.

 

Poštová adresa:

Všetku korešpondenciu prosím zasielajte na poštovú adresu! MH Consulting s.r.o., Hyacintová 8,106 00 Prague 10, Czech Republic

 

Statutární orgán:

konateľ: Martin Horna
Tel: +420 731 006 620
Email: martin.horna@mhconsulting.cz

Bankovní spojení:

TATRA BANKA, a.s.
Hodžovo nám. 3, P.O.BOX 42, 850 05 Bratislava 55
Číslo účtu: 2923894777/1100
SWIFT CODE: TATRSKBX
IBAN: SK9211000000002923894777

MH Consulting s.r.o.

Odborně, s radostí, se zájmem o člověka...

 

Jsme česká společnost působící na trhu již od roku 2004.

Naším hlavním zaměřením je organizace a technické zajišťování kongresů, seminářů a vzdělávacích akcí. 

Rodinná firma - garantujeme individuální přístup a jednoho partnera pro komunikaci a řešení Vašich potřeb. Ten zodpovídá za celou agendu pro klienta, čímž eliminujeme anonymitu velkých korporací, kde “levá ruka netuší, co dělá pravá”.

Absolutní transparentnost

  • Staráme se o všechno, na Vás je jen odborný program.
  • Navíc i s programem pomáháme… Maximální ulehčení tvorby odborného programu naším systémem. Bleskově, online, přesunováním myší drag&drop. Už žádný excel, papír a stovky emailů. Spolupráce dle možností 21. století.
  • Software hlídá časové i personální kolize v rámci tvořeného programu, real time export programu do pdf verze a digitálních podob.
  • Real time informace o Vaší akci: statistika všech přihlášených, stav jednání s partnery a vystavovateli, přehled naplnění workshopů a pod. Dostupné informace 24/7 ve Vašem mobilu či počítači.
  • Zajišťujeme F2F akce, hybridní či čistě online.
  • Stránky optimalizované pro mobilní zařízení i desktop.
  • Mezioborová provázanost: naše stránky spravují účty 12 000 odborníků různých specializací a přes 400 sponzorujících firem.  Akce je tak na očích a propagována.
  • Archiv všech akcí od roku 2007 - certifikáty, program ev. nahrané přednášky zůstanou dostupné na našich stránkách neomezeně po skončení akce!
  • Jednoduché zadávání sponzoringu pro účastníky akce - komfort jak pro podporované tak i podporující

 

Pro naše klienty chceme být dlouhodobými partnery, neomezujeme se proto pouze na poskytování standardních služeb, ale vytváříme i řešení šitá přímo na míru našich klientů. Cenu orientujeme na dlouhodobou spolupráci nikoliv na krátkodobý zisk.

V případě Vašeho zájmu či dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem na martin.horna@mhconsulting.cz nebo telefonicky na +420 731 006 620.

Standardně zajišťujeme:

  • ideální lokalitu pro Vaši akci včetně posouzení akceptovatelnosti místa pro členy AIFP a MEDTECH
  • vykrývání potřeb Cashflow konference z vlastních zdrojů do doby uhrazení faktur partnery a vystavovateli akce. (V oboru bývá běžným zvykem 60 denní splatnost sponzorů po ukončení akce bez možnosti úhrady zálohových faktur)
  • online registraci účastníků včetně asistence na telefonické lince
  • kompletní technické vybavení. Dataprojektory, kompletní ozvučení, tlumočnická technika, PC, MAC, hlasovací zařízení a jiné dle dohody. Jedná se o ověřená řešení nejvyšší kvality (značky SHURE, BOSE, Apple, HP, vrcholové řady dataprojektorů).
  • ubytovací kapacity 
  • stravování účastníků (rauty, coffee breaky, obědy a jiné dle dohody)
  • kulturní program společenských večerů
  • oslovení účastníků poštovní korespondencí, emailem, sdělením v impaktovaných periodikách
  • kompletní fakturaci mezi účastníky, dodavateli a partnery akce
  • hlídání plateb dotčených subjektů

 

Dlouhodobou, kvalitní a seriózní spolupráci s Vámi chápeme jako základ našeho společného úspěchu.

Zajistíme pro Vás:

  • Hledáte spolehlivého partnera, který se postará o komplexní organizační zajištění Vaší akce?
  • Máte připravený zajímavý odborný program, produkt či myšlenku, kterou byste rád(a) prezentoval(a) před plénem?
  • Pořádáte pravidelnou akci a rád(a) byste přesunul(a) zodpovědnost za administrativu s ní spojenou na zkušeného partnera?

Rádi se postaráme o každý detail v procesu organizace Vašeho kongresu, semináře či vzdělávací akce.

Jsme česká společnost působící na trhu již od roku 2004.

Naším hlavním zaměřením je organizace a technické zajišťování kongresů, seminářů a vzdělávacích akcí. 

Rodinná firma - garantujeme individuální přístup a jednoho partnera pro komunikaci a řešení Vašich potřeb. Ten zodpovídá za celou agendu pro klienta, čímž eliminujeme anonymitu velkých korporací, kde “levá ruka netuší, co dělá pravá”.

Absolutní transparentnost

  • Staráme se o všechno, na Vás je jen odborný program.
  • Navíc i s programem pomáháme… Maximální ulehčení tvorby odborného programu naším systémem. Bleskově, online, přesunováním myší drag&drop. Už žádný excel, papír a stovky emailů. Spolupráce dle možností 21. století.
  • Software hlídá časové i personální kolize v rámci tvořeného programu, real time export programu do pdf verze a digitálních podob.
  • Real time informace o Vaší akci: statistika všech přihlášených, stav jednání s partnery a vystavovateli, přehled naplnění workshopů a pod. Dostupné informace 24/7 ve Vašem mobilu či počítači.
  • Zajišťujeme F2F akce, hybridní či čistě online.
  • Stránky optimalizované pro mobilní zařízení i desktop.
  • Mezioborová provázanost: naše stránky spravují účty 12 000 odborníků různých specializací a přes 400 sponzorujících firem.  Akce je tak na očích a propagována.
  • Archiv všech akcí od roku 2007 - certifikáty, program ev. nahrané přednášky zůstanou dostupné na našich stránkách neomezeně po skončení akce!
  • Jednoduché zadávání sponzoringu pro účastníky akce - komfort jak pro podporované tak i podporující

Standardně zajišťujeme:

  • ideální lokalitu pro Vaši akci včetně posouzení akceptovatelnosti místa pro členy AIFP a MEDTECH
  • vykrývání potřeb Cashflow konference z vlastních zdrojů do doby uhrazení faktur partnery a vystavovateli akce. (V oboru bývá běžným zvykem 60 denní splatnost sponzorů po ukončení akce bez možnosti úhrady zálohových faktur)
  • online registraci účastníků včetně asistence na telefonické lince
  • kompletní technické vybavení. Dataprojektory, kompletní ozvučení, tlumočnická technika, PC, MAC, hlasovací zařízení a jiné dle dohody. Jedná se o ověřená řešení nejvyšší kvality (značky SHURE, BOSE, Apple, HP, vrcholové řady dataprojektorů).
  • ubytovací kapacity 
  • stravování účastníků (rauty, coffee breaky, obědy a jiné dle dohody)
  • kulturní program společenských večerů
  • oslovení účastníků poštovní korespondencí, emailem, sdělením v impaktovaných periodikách
  • kompletní fakturaci mezi účastníky, dodavateli a partnery akce
  • hlídání plateb dotčených subjektů

 

V případě Vašeho zájmu či dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem na martin.horna@mhconsulting.cz nebo telefonicky na +420 731 006 620.

Kongres Primární péče 2023

1408 účastníků, 50 vystavujících firem, 6 paralelních sekcí...

 

Simon Müller

European Association for the Study of Diabetes e.V.

The European Association for the Study of Diabetes (EASD) is involved in organizing numerous postgraduate education activities around the world. For this we have now been working 3 times with MH Consulting to organize postgraduate courses in Prague. 
 
Every time we have been impressed by MH Consulting’s attention to detail during both pre-planning and on site which ensured the smooth running of the events. Their professionalism, organizational skills and all-round administration are of very high standard. In addition, they were always willing to go the extra mile to find the perfect solution for our last minute requests.
 
EASD has no hesitation in recommending MH Consulting and takes this opportunity to thank the entire team for their invaluable assistance.

 

prof. MUDr. Roman Herzig, Ph.D., FESO, FEAN

Neurologická klinika Hradec Králové

Jako Cerebrovaskularní sekce České neurologické společnosti ČLS JEP máme s firmou MH Consulting ty nejlepší zkušenosti. Každoročně pro nás pořádají cerebrovaskulární kongresy a semináře (střídavě na úrovni česko-slovenské a národní) a v Hradci Králové pořádali i Letní iktovou školu Evropské iktové organizace (ESO Stroke Summer School). Jejich práce je vždy profesionální a na vysoké úrovni.

 

MUDr. Jana Vyskočilová

Předsedkyně České společnosti pro výzkum spánku a spánkovou medicínu 

Po spánkovém kongrese v Plzni musím vyzdvihnout: 
-profesionální a vstřícný přístup
-maximální ochotu personálu
-bezchybnou organizaci
Děkuji a za ČSVSSM se těším na další spolupráci!

 

prof. MUDr. Ondřej Ludka, Ph.D.

Vedoucí jednotky intenzívní péče interní kardiologické kliniky FN Brno 

Se společností MH Consulting s.r.o. pana Martina Horny jsem měl tu čest organizovat již mnoho kongresů, konferencí či jiných vzdělávacích akcí jak národních tak nadnárodních a vždy jsem byl s jeho přístupem, chováním jeho zaměstnanců a zejména profesionálními službami naprosto spokojen. Ani jednou žádná z akcí, které pořádal, neměla chybu, proto jeho služby doporučuji naprosto všem. Hlavním cílem společnosti pana Martina Horny je opravdu maximální spokojenost zákazníka.

 

MUDr. Svatopluk Ostrý, Ph.D.

Primář neurologického oddělení Nemocnice České Budějovice

Od začátku jasné rozdělení povinností, odpovědnost za jejich plnění a profesionální jednání. Prezentační technika je na profesionální úrovni, projekce s trvale přítomnou technickou podporou.
Veškeré sporné body jsme věcně diskutovali a nalezli společný konsenzus. Samotný sjezd proběhl hladce s množstvím pozitivních ohlasů účastníků.

 

doc. MUDr. Hana Ošlejšková, Ph.D.

Přednostka kliniky dětské neurologie Masarykovy univerzity | Lékařské fakulty a FN Brno

S agenturou MH Consulting s.r.o. jsme při organizaci odborných klinických seminářů a hlavně celostátních odborných akcí spolupracovali již opakovaně. Naší letošní poslední společnou aktivitou byl celostátní kongres 53. Česko-slovenské dny dětské neurologie 15. – 17. května 2019 v Brně, kterého se účastnilo bezmála 200 kolegů z celé České republiky a Slovenska. Ke kvalitě spolupráce se mohu vyjádřit velmi pozitivně. Manželé Hornovi i další zaměstnanci agentury jsou ochotní, dynamičtí a vstřícní. Organizaci realizují na vysoké profesionální úrovni a nemám co bych jim vytkla. Bez výhrad a obratem vždy vyhověli všem našim požadavkům a i od účastníků posledního kongresu mám velmi pozitivní reference na místo konání kongresu a celkově vysokou úroveň jeho zabezpečení. Kongres proběhl bez nejmenších problémů ke spokojenosti všech našich kolegů i nás.

 

prof. MUDr. Soňa Nevšímalová, DrSc. 
Bývalá přednostka Neurologické kliniky 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy a VFN v Praze

S agenturou MH Consulting s.r.o. spolupracujeme jak v rámci České společnosti pro výzkum spánku a spánkovou medicínu, tak i České společnosti dětské neurologie JEP po řadu let. Kongresy i ubytování jsou díky týmu Martina Horny vždy perfektně organizačně zajištěny. Agenturu mohu vřele doporučit.

 

MUDr. Kateřina Rusinová, Ph.D.

Všeobecná fakultní nemocnice v Praze | Centrum podpůrné a paliativní péče

MH Consulting je firma, na kterou je spolehnutí. 
100% profesionalita, výborná technika a lidský přístup. 

 

MUDr. Ondřej Škoda, Ph.D., FESO
Primář neurologického oddělení, Nemocnice Jihlava

Se společností MH Consulting spolupracuji již mnoho let, a to na odborných akcích s celorepublikovou působností a rovněž na našich krajských seminářích. Mohu tuto velmi vstřícnou, vysoce profesionální a ochotnou firmu jen doporučit všem, kdo potřebují zorganizovat odborný kongres, míting či seminář "na klíč" či pomoci s organizací akce na kterékoli úrovni velikosti. Se službami MH Consulting jsme byli vždy naprosto spokojeni, je to sázka na jistotu.

 

Mgr. Jana Vojáčková, MBA
Projektová ředitelka registru ReMuS, IMPULS, nadační fond

Vstřícnost, vysoká profesionalita, výborná technika. Ti, kdo si vyberou firmu MH Consulting, určitě nepochybí. Díky všem jejich pozitivům, kdy kromě jiného i každá otázka měla několik navržených řešení, proběhly 19. Jedličkovy dny 2019  na skutečně profesionální úrovni. Na jejich práci je patrné, že nejsou ve svém oboru žádní začátečníci. Můžeme jenom doporučit!