This site uses cookies. By continuing to use this site you agree to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy, Close

Zrušeno - XV. KONGRES ČESKÉ SPOLEČNOSTI INTENZIVNÍ MEDICÍNY

8. - 10. prosince 2021, Hotel Galant, Mikulov


menu

Registrační poplatky

Registrační poplatky Časný poplatek
do 8. 10. 2021
Pozdní poplatek
od 9. 10. 2021
Na místě
Lékař - člen ČSIM 2.990,- Kč

3.190,- Kč

3.390,- Kč

Lékař - nečlen ČSIM

3.190,- Kč

3.390,- Kč

3.590,- Kč

Střední zdravotní personál

2.490,- Kč

2.690,- Kč

3.190,- Kč

Student LF/medik*

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

1 denní registrace 2.500,-

2.500,- Kč

2.500,- Kč

* Bez nároku na stravování. Studenti budou při on-line registraci požádáni o vložení potvrzení o prezenčním studiu. 

 

Účastnický poplatek pokrývá:

  • vstup na odborný program 

  • vstup na výstavu

  • vstup na posterovou sekci

  • občerstvení v průběhu akce (s výjimkou extra hrazených)

  • kongresové materiály 

  • potvrzení o účasti

 

Další služby:

Položka Cena Kč Kapacita cca
8. 12. Workshop I - Kurz echokardiografie (ESICM registrovaný Czech National Course for Advanced Echocardiography, 2 points v kurikulu EDEC), sponzor Philips, Balík 2000 Kč 25 osob
8. 12. Workshop II - ECMO kurz, sponzor FMC, Bělohlávek 2000 Kč 20 osob
8. 12. Workshop III - Kurz náhrady a podpory funkce ledvin, BBraun, tutors: Balík, Matějovič 2000 Kč 25 osob
Workshop bez účasti na konferenci á: 3000 Kč

 

Způsob platby: 

Účastnický poplatek, ubytování a ostatní objednané služby uhraďte najednou bankovním převodem, kartou nebo poštovní poukázkou - veškeré náležitosti platby (tj. termín úhrady, číslo bankovního účtu, variabilní symbol, celkovou částku) získáte během registrace. 

 

Stornopodmínky:

Veškeré Vámi objednané služby jsou považovány za závazně objednané. Bezplatné stornování Vaší objednávky bude možné nejpozději do 9. 10. 2021. Při zrušení účasti po tomto termínu, z jakékoliv příčiny, již nelze platby vracet a neuhrazené pohledávky budou vymáhány.

 

Upozornění ohledně objednaného ubytování: Pandemická opatření se nemusí vždy vztahovat na omezení provozu ubytovacích kapacit. Ubytování na konferenci je vždy poskytováno třetí stranou, která má vlastní stornopodmínky. Není-li v dotčeném čase výslovně zákonem stanoveno jinak, smlouvy na ubytování zůstávají v platnosti např. i v případě, kdy pořádání hromadných akcí je regulováno. Proto, v případě pandemických opatření, kdy není možné akci uskutečnit v plánovaném rozsahu fyzicky, není možné požadovat navrácení plateb za objednané ubytování či požadovat přesun rezervace. Stornopodmínky zůstávají v platnosti dle smlouvy.

U samoplátců bude objednané ubytování k dispozici dle objednávky a storno lze uplatnit pouze do termínu uvedeného ve stornopodmínkách akce. Ubytování hrazené sponzorem není možné při zrušení konference či přesunu do virtuální podoby využít a stornopodmínky zůstávají v platnosti.