This site uses cookies. By continuing to use this site you agree to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy, Close

Zajistíme pro Vás:

  • Hledáte spolehlivého partnera, který se postará o komplexní organizační zajištění Vaší akce?
  • Máte připravený zajímavý odborný program, produkt či myšlenku, kterou byste rád(a) prezentoval(a) před plénem?
  • Pořádáte pravidelnou akci a rád(a) byste přesunul(a) zodpovědnost za administrativu s ní spojenou na zkušeného partnera?

Rádi se postaráme o každý detail v procesu organizace Vašeho kongresu, semináře či vzdělávací akce.

Jsme česká společnost působící na trhu již od roku 2004.

Naším hlavním zaměřením je organizace a technické zajišťování kongresů, seminářů a vzdělávacích akcí. 

Rodinná firma - garantujeme individuální přístup a jednoho partnera pro komunikaci a řešení Vašich potřeb. Ten zodpovídá za celou agendu pro klienta, čímž eliminujeme anonymitu velkých korporací, kde “levá ruka netuší, co dělá pravá”.

Absolutní transparentnost

  • Staráme se o všechno, na Vás je jen odborný program.
  • Navíc i s programem pomáháme… Maximální ulehčení tvorby odborného programu naším systémem. Bleskově, online, přesunováním myší drag&drop. Už žádný excel, papír a stovky emailů. Spolupráce dle možností 21. století.
  • Software hlídá časové i personální kolize v rámci tvořeného programu, real time export programu do pdf verze a digitálních podob.
  • Real time informace o Vaší akci: statistika všech přihlášených, stav jednání s partnery a vystavovateli, přehled naplnění workshopů a pod. Dostupné informace 24/7 ve Vašem mobilu či počítači.
  • Zajišťujeme F2F akce, hybridní či čistě online.
  • Stránky optimalizované pro mobilní zařízení i desktop.
  • Mezioborová provázanost: naše stránky spravují účty 12 000 odborníků různých specializací a přes 400 sponzorujících firem.  Akce je tak na očích a propagována.
  • Archiv všech akcí od roku 2007 - certifikáty, program ev. nahrané přednášky zůstanou dostupné na našich stránkách neomezeně po skončení akce!
  • Jednoduché zadávání sponzoringu pro účastníky akce - komfort jak pro podporované tak i podporující

Standardně zajišťujeme:

  • ideální lokalitu pro Vaši akci včetně posouzení akceptovatelnosti místa pro členy AIFP a MEDTECH
  • vykrývání potřeb Cashflow konference z vlastních zdrojů do doby uhrazení faktur partnery a vystavovateli akce. (V oboru bývá běžným zvykem 60 denní splatnost sponzorů po ukončení akce bez možnosti úhrady zálohových faktur)
  • online registraci účastníků včetně asistence na telefonické lince
  • kompletní technické vybavení. Dataprojektory, kompletní ozvučení, tlumočnická technika, PC, MAC, hlasovací zařízení a jiné dle dohody. Jedná se o ověřená řešení nejvyšší kvality (značky SHURE, BOSE, Apple, HP, vrcholové řady dataprojektorů).
  • ubytovací kapacity 
  • stravování účastníků (rauty, coffee breaky, obědy a jiné dle dohody)
  • kulturní program společenských večerů
  • oslovení účastníků poštovní korespondencí, emailem, sdělením v impaktovaných periodikách
  • kompletní fakturaci mezi účastníky, dodavateli a partnery akce
  • hlídání plateb dotčených subjektů

 

V případě Vašeho zájmu či dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem na martin.horna@mhconsulting.cz nebo telefonicky na +420 731 006 620.