This site uses cookies. By continuing to use this site you agree to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy, Close

 Kontakt

14

Připravované akce

4

Aktuální akce

179

Minulé akce

cz
  • sk
  • en
  • cz
Základní informace

Naším hlavním cílem je maximální spokojenost zákazníka. Tomuto cíli podřizujeme veškerou naši činnost i chování našich pracovníků. Za všech okolností se snažíme vyjít vám vstříc.

Prodávající – provozovatel serveru
MH Consulting s.r.o.
Narcisová 2850
106 00 Praha 10
IČO: 27132412, DIČ: CZ27132412 Tel.: +420 731 00 66 20 Zodpovědná osoba: Martin Horna

Kupující – zákazník
Fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční závaznou objednávku služeb z nabídky. Aktuální nabídka služeb je uveřejněna na internetových stránkách provozovatele na adrese www.mhconsulting.cz

Objednávka

Kupní smlouva vzniká na základě závazné objednávky, na jejímž základě je následně realizován prodej služeb či zboží. Objednávka se stává závaznou ve chvíli přijetí objednávky prodávajícím. Závazná objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti: jméno a adresu kupujícího včetně telefonu nebo emailu, množství požadovaných kusů přesně specifikovaného zboží či služeb, požadovaný způsob platby, cenu za služby, zboží a přepravu. Objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době objednání. V případě nákupu specifického zboží či služeb "na objednávku", které je nutné na přání zákazníka objednat u dodavatele, může prodávající požadovat zálohu až do výše 100 % kupní ceny.

Ceny zboží a služeb

Ceny zboží jsou stejné v e-shopu i na pobočkách. Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. Na některé druhy zboží může probíhat sleva, která je vždy časově omezena. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit slevu, pokud je dané zboží vyprodáno či služba nedostupná.

Informace o službách a zboží

Popis a technické specifikace služeb či zboží, které jsou uvedené na těchto internetových stránkách, vycházejí z informací dodavatelů a mohou se v průběhu času změnit. Prodávající si vyhrazuje právo tyto informace v případě potřeby aktualizovat či změnit. Chyby v popisech a technických specifikacích jsou vyhrazeny.

Platba za služby a zboží

Služby a zboží jsou majetkem prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží a služeb. Celková cena objednávky může být kupujícím uhrazena:

  • Hotově – na registraci
  • Bankovním převodem předem – kupující převede celou částku na bankovní účet prodejce. V tomto případě se realizace objednávky uskuteční až po připsání celkové částky na účet prodejce.
  • Rychlá platba online – jednoduše, rychle a bezpečně zaplatíte díky online platebnímu systému kartou.
Dodání zboží či služeb

Dodávky objednaného zboží či služeb budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Doba dodání, která je uváděna na internetových stránkách prodávajícího, je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. Způsob dodání a místo odběru je stanoveno na základě objednávky. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím je vždy pojištěna a obsahuje daňový doklad. Rozvoz zboží zajišťuje smluvní dopravce prodávajícího po celé České a Slovenské republice.

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech

  • Objednané zboží či služba je již vyprodána, se již nevyrábí nebo nedodává nebo je dlouhodobě nedostupné.
  • Cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena.

V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato vrácena v hotovosti nebo převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu.

Záruční doba

Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Na zboží, které je označeno jako použité, vybalené nebo poškozené je poskytována záruka 12 měsíců.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Reklamace

Kupující má právo reklamovat zboží dle zákona.

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující může zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována nebo objednána u dodavatele a pokud nebyla přijata záloha. Zrušení se provádí výlučně emailem na adresu prodávajícího.
Pokud kupující zruší či zredukuje objednávku, na kterou je vystavena záloha, byla expedována či objednána u dodavatele nebo jde o storno po stanoveném termínu na navracení plateb, nelze od smlouvy odstoupit a kupující nemá právo na vrácení zálohy či celkové úhrady objednaných služeb. Neuhrazené pohledávky budou vymáhány.