This site uses cookies. By continuing to use this site you agree to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy, Close

8. KONGRES ČESKÉ GASTROENTEROLOGICKÉ SPOLEČNOSTI

16. – 18. října 2025, Clarion Congress Hotel Prague, Praha


menu

Registrační poplatky

Registrační poplatky Časný poplatek
do 16. 8. 2025
Pozdní poplatek
od 17. 8. 2025
Lékař - člen ČGS/SGS 3.900,- Kč 4.900,- Kč
Lékař - nečlen ČGS/SGS 4.900,- Kč 5.900,- Kč
Mladý lékař do 36 let věku 3.500,- Kč 4.500,- Kč
Střední zdravotnický personál (člen ČAS) 2.800,- Kč 3.800,- Kč
Střední zdravotnický personál (nečlen ČAS) 3.000,- Kč 4.000,- Kč
Student LF*  1.200,- Kč 1.200,- Kč
Zvaný aktivní účastník 0,- Kč 0,- Kč
Člen výboru/revizní komise ČGS/SGS 0,- Kč 0,- Kč
Čestný člen ČGS/SGS 0,- Kč 0,- Kč

* Studenti budou při on-line registraci požádáni o vložení potvrzení o prezenčním studiu.

 

Poplatek pokrývá:

  • vstup na odborný program 

  • vstup na expozici vystavovatelů (netýká se laické veřejnosti)

  • občerstvení v průběhu akce (s výjimkou extra hrazených)

  • kongresové materiály 

  • potvrzení o účasti

 

Další služby

Položka Cena Kč Max. kapacita
Vstupenka na společenský večer s hudbou 16. 10. 2025  990,- Kč

600 os.

Workshopy (limitace 2ks/os) 0,- Kč

4 os.

Společenský večer není součástí oficiálního odborného programu a není organizován souběžně s hlavním odborným programem.
Vstupné není hrazeno z prostředků farmaceutických a diagnostických firem, které jsou členy AIFP.

Způsob platby

Účastnický poplatek uhraďte najednou bankovním převodem, kartou, nebo poštovní poukázkou - veškeré náležitosti platby (tj. termín úhrady, číslo bankovního účtu, variabilní symbol, celkovou částku) získáte během registrace. 
 

Stornopodmínky

Veškeré Vámi objednané služby jsou považovány za závazně objednané. Bezplatné stornování Vaší objednávky bude možné nejpozději do 4. 8. 2025. Při zrušení účasti po tomto termínu, z jakékoliv příčiny, již nelze platby vracet.

Upozornění ohledně objednaného ubytování: Pandemická opatření se nemusí vždy vztahovat na omezení provozu ubytovacích kapacit. Ubytování na konferenci je vždy poskytováno třetí stranou, která má vlastní stornopodmínky. Není-li v dotčeném čase výslovně zákonem stanoveno jinak, smlouvy na ubytování zůstávají v platnosti např. i v případě, kdy pořádání hromadných akcí je regulováno. Proto, v případě pandemických opatření, kdy není možné akci uskutečnit v plánovaném rozsahu fyzicky, není možné požadovat navrácení plateb za objednané ubytování či požadovat přesun rezervace. Stornopodmínky zůstávají v platnosti dle smlouvy.

U samoplátců bude objednané ubytování k dispozici dle objednávky a storno lze uplatnit pouze do termínu uvedeného ve stornopodmínkách akce. Ubytování hrazené sponzorem není možné při zrušení konference či přesunu do virtuální podoby využít a stornopodmínky zůstávají v platnosti.